W czasie trwania konsultacji mieszkańcy mogą zasięgać informacji w sprawach związanych z budżetem obywatelskim u pracowników Urzędu Miasta i Gminy Sztum oraz pracowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Osoby do kontaktu:
Lp.
|
Imię i nazwisko
|
Kontakt Urząd Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39
|
Kompetencje w zakresie Budżetu Obywatelskiego
|
1.
|
Agnieszka Łuniewska-Jarzyna
Referat Inwestycji i Majątku
|
tel. 55 640 63 90 III piętro, pok. 64
|
- Inwestycje gminne
|
2.
|
Dariusz Kumuda Referat Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
|
tel. 55 640 63 19 II piętro, pok. 56
|
- Sprawy komunalne - Porządek w gminie - Ochrona środowiska - Sprawy sołeckie - Drogi, chodniki, - Place zabaw, miejsca rekreacji - Zieleńce
|
3.
|
Iwona Wyżykowska Referat Planowania Przestrzennego i Majątku
|
tel. 55 640 63 79 II piętro, pok. 51
|
Sprawdzanie prawa własności do gruntu
|
4.
|
Anna Zawadka Sekretarz Miasta i Gminy Sztum, Koordynator ds. Budżetu Obywatelskiego
|
tel. 55 640 63 20 III piętro, pok. 80
|
Koordynator Budżetu Obywatelskiego Udzielanie informacji nt. wypełniania wniosku, procedury analizy propozycji zadań i wyboru. Wskazywanie osób, które mogą pomóc mieszkańcowi wypełnić wniosek w konkretnych przypadkach.
|
Wskazani wyżej pracownicy mogą skierować zainteresowane osoby do swoich współpracowników w celu udzielenia bardziej szczegółowej informacji.
|
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.