JAK UZYSKAĆ WSPARCIE URZĘDU MIASTA SZTUM DLA INICJATYWY LOKALNEJ?
Na podstawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków stanowiącego załącznik do uchwały Rady Miejskiej w Sztumie
Wnioskodawcą może być grupa mieszkańców Miasta i Gminy Sztum (minimum dwójka mieszkańców).
Wniosek można złożyć za pośrednictwem lokalnej organizacji pozarządowej.
Nabór wniosków prowadzony jest w sposób ciągły.
Wnioski składa się na odpowiednim formularzu (Wniosek).
W ramach inicjatywy lokalnej mogą być realizowane zadania publiczne przede wszystkim z następujących obszarów: - budowa, rozbudowa, przebudowa lub remont dróg, chodników, ciągów pieszo-jezdnych, kanalizacji, sieci wodociągowej, budynków oraz obiektów architektury, stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz małej architektury, placów zabaw i terenów rekreacyjnych, oświetlenie uliczne, placów, ulic i terenów, - ochrona przyrody, w tym zieleni (ekologia i ochrona zwierząt oraz ochrona dziedzictwa przyrodniczego), - porządek i bezpieczeństwo publiczne.
Wkład inicjatora powinien polegać przede wszystkim na świadczeniu pracy społecznej.
Wkład inicjatora może także polegać na świadczeniach pieniężnych lub rzeczowych.
Wkład Miasta i Gminy Sztum polega przede wszystkich na świadczeniach rzeczowych.
Wniosek składa się w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum.
Wniosek oceniany jest zgodnie z kryteriami zawartymi w załączniku do Uchwały Rady Miasta i Gminy Sztum (Uchwała).
Ostateczna decyzja dotycząca uwzględnienia wniosku należy do Burmistrza Miasta i Gminy Sztum.
Wniosek rozpatrywany jest w terminie 45 dni.
W ciągu kolejnych 14 dni inicjator potwierdza gotowość realizacji zadania.
W konsekwencji potwierdzenia gotowości dochodzi do podpisania umowy o wspólną realizację zadania.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.